Gradina Max
Grădina Max își face reclamă nerușinată pe toate canalele media, păcălind încontinuu sute de cumpărători. Oferă spre vânzare plante deosebite, iar când ajung la destinație se dovedesc a fi banale. Din momentul livrării se poate vedea calitatea lor evident îndoielnică, departe de plantele spectaculoase din catalog. Dezamăgirea cea mai mare apare după o lungă perioadă de așteptare, când, în locul minunilor prezentate atât de frumos în ofertă, apar abia niște mici floricele fără pic de vigoare, fără culoare si adeseori fără vlagă...Trandafiri banali si piperniciți, crini atrofiați, fără tulpină...etc...
Rugăm autoritățile să verifice această firmă să ia măsurile care se impun, iar noi punem la dispoziția Autoritătii pt protectia consumatorilor documentele doveditoare, precum si dovezi concrete - grădinile noastre - în care se pot vedea plantele livrate de aceasta firmă.
Laura Dobrescu Contactați autorul petiției
CATRE
Comisariatul Judetean Pentru Protectia Consumatorului
RECLAMATIE
”Ai înregistrat cu succes comanda #131019567 în magazinul online GrădinaMax.
Vei primi un email și un SMS în momentul în care împachetăm și expediem comanda din depozitul nostru și un SMS când coletul este pe ruta de livrare a curierului.
Boabă de miere Blue Velvet
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 18.90 lei.
Schinsandra chinensis
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 29.90 lei.
Păr columnar timpuriu
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 69.00 lei.
Cireș Columnar Black
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 69.00 lei.
Nectarin columnar Fantasy
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 69.00 lei.
Jiaogulan - planta longevității
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 18.90 lei.
Măr columnar Garden Fountain
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 69.00 lei.
Prun columnar Imperial
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 69.00 lei.
Piersic Smochin columnar
Cantitatea: 1 buc.
Prețul: 69.00 lei.
Cod promoțional
reducere pentru comanda 10%
Reducere: - 48.17 lei
Intră în posesia cadoului tău!
Pachet special de semințe x 10buc
Gratuit
Promoţie! Livrare gratuită!
Comandă de peste 120 lei - livrare gratuită!
Suma totală de plată: 433.53 lei. ”
Toate bune si frumoase ,am fost anuntat prin sms ca voi primi coletul a doua zi , dar acest lucru s-a intamplat abea dupa doua zile deoarece unul se ratacise prin alt judet...Cand am mers la firma de curierat sa preiau coletul am ramas pentru prima data surprins de dimensiunea coletelor (pentru ca erau trei si de dimensiuni foarte mari), eu asteptam un colet cu pomi columnari (puiet nu copaci de 1,5 m) si cele trei plante .
Cand am ajuns acasa si am deschis coletele am ramas mut deoarece nici unu dintre pomi nu corespundea cu ceea ce comandasem.
Ceea ce trebuia sa primesc ar fi trebuit sa arate ca in poza:
poza cu rasad de la alta firma care nu se lauda asa mult...
Ce prezinta GradinaMax pe siteul lor arata cam asa :
cires columnar
si ce am primit eu : un copacel cu ramuri peste 60cm pe care ei al eticheteaza columnar.
Un pom columnar nu trebuie sa aiba asa ramuri lungi , acesta este un pom normal la care i sa taiat varful , lucru inadmisibil deoarece eu hotaresc cat trebuie sa creasca un pom columnar in inaltime , nu ei. Un astfel de pom poate creste la inaltimea de 3 metri, dar daca i se taie varful acest lucru nu mai este posibil. In aceasi situatie sunt toti poni trimisi de acest magazin.
Datorita ambalarii necorespunzatoare si transportului neglijent (plimbati prin mai multe judete) aproape fiecare pom are crengi rupte...
Nu a incaput in ambalaj deoarece era prea inalt si atunci i-u indoit ramurile din varf ca sa incapa , in plus i-au taiat varful la ramura principala ca sa nu mai poata creste columnar. Oricum nu cred ca se poate numi columnar deoarece are doua crengi si nu inteleg cum acesti vanzatori de poze nu realizeaza ca este bicolumnar . Eu nu vroam pomi bicolumnari ci imi doream ceva asemanator cu poza de pe site. Oare cineva ar comanda daca ar vedea aceasta poza pe site ? Eu sigur nu as comanda .
Asa am patit cu toti pomii , dar nici cu plantele in ghiveci nu au fost mai seriosi. Am comandat o planta cu frunze care este verde tot timpul jiaogulan :
si am primit trei bete fara nici o frunza , dar cu radacini viguroasa – zic ei........
Se vad locuri pe tulpina de unde au fost rupte frunze sau muguri si nu cred ca in aceasta perioada nu mai trebuie sa aiba frunze...
Ala planta care creste ca si vita de vie si care trebuie ingropata la 60 de centimetri in pamant arata cam asa la ei pe site :
ngrijire și creștere
● Pentru sădire trebuie alese locurile cu sol afânat, drenat, unde apa nu stagnează. Planta necesită suporți pentru creștere, de aceea trebuie prevăzută această nuanță;
● Gropile de sădire se sapă la adâncimea de 0,6 metri. Pe fundul gropii se toarnă un amestec de gunoi, nisip, fosfor și azot. Deasupra stratului nutritiv se amplasează puietul, rădăcinile căruia trebuiesc răsfirate, se acoperă cu pământ și se bătătorește;
● Groapa se udă și solul de sub puiet se acoperă cu mulci. Se recomandă la sădire să se lase numai o singură ramură, care este cea mai viguroasă, iar cele mai slabe trebuie eliminate;
● În continuare schisandra va trebui să fie udată periodic, solul să fie afânat și se recomandă administrarea substanțelor nutritive.
La mine arata asa :
crengute de maxim un milimetru grosime simaxim 20 cm lungime , cum sa o ingrop la 60 centimetri in pamant ? Trebuia un butas adevarat nu niste firicele firave cu frunzulite pe jumatate uscate...
Dupa ce am vazut ce a m primit si am platit am cautat inca odata pe site plantele comandate si mi-am dat seama ca nu am primit nimic din ceea ce am cerut .Am incercat sa le spun ca sunt nemultumit de ceea ce am primit , am trimis poze sa vada si ei ce au expediat , desi se lauda ca verifica coletul de doua ori inainte de al trimite , dar nu am ajuns la nici o intelegere .
Au o politica foarte buna :
Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. De aceea, expediem doar produse viabile, care sunt verificate de 2 ori, înainte de împachetare și expediere. De asemenea, există posibilitatea să fie diferențe între produsul comandat și cel recepționat. Aceste situații pot surveni datorită erorii umane, de aceea te sfătuim să verifici produsele livrate. Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar în cazul în care nu sunt plantate conform instrucțiunilor, acestea pot muri. Dacă întâmpini una dintre problemele enunțate anterior, te rugăm să te folosești de garanția oferită.
Dacă întâmpini probleme cu materialul săditor achiziționat, te rugăm să ne contactezi în cel mult 90 de zile, pentru înlocuirea produselor. Orice fel de sesizare înaintată către noi după expirarea acestui termen, nu va putea fi luată în considerare.
Perioada de procesare a sesizărilor - 48 de ore
Timpul maxim de răspuns şi soluţionare a reclamaţiei este de 2 zile. În aceast interval, sesizarea ta va fi analizată și se va lua decizia cu privire la înlocuirea produselor reclamate.
În cazul înlocuirii produselor, transport va fi asigurat de către noi. Vei primi materialul săditor fără să mai plătești taxa de transport.
Reține faptul că, pentru a înlocui produsele reclamate, este suficient să ne trimiţi poze cu acestea, din care să reiasă neconformitatea sesizată, având eticheta originală și însoțite de o copie a facturii primite; dacă aceste condiții sunt îndeplinite, nu este necesară returnarea produselor!
Pentru înlocuirea unui produs, poți alege următoarele opțiuni:
Reclamația ta va fi soluționată dacă:
1. Ai recepționat produsele comandate, expediate prin curier, în termen de cel mult 5 zile de la data primirii SMS-ului de notificare a expedierii lor. Stadiul livrării poate fi verificat pe pagina de tracking a curierului, cu ajutorul numărului de AWB (https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/). Orice dată ulterioară de recepționare a produselor, poate avea un impact negativ asupra stării plantelor, iar garanția nu va fi aplicată.
2. Ai atașat poze cu produsele reclamate, împreună cu etichetele de tip brățară sau etichetele colorate și o poză a facturii aferente comenzii tale.
3. Ai înaintat reclamația și cererea de înlocuire în perioada de garanție – 90 de zile calendaristice de la primirea produselor.
Înainte de a plasa o comandă, informează-te cu privire la caracteristicile și cerințele produsului pe care dorești să îl achiziționezi.
Dacă dorești restituirea contravalorii produselor, materialul săditor necorespunzător va trebui returnat către noi, în ambalajul original, însoțit de o copie a facturii și un proces verbal de restituire a produselor, întocmit de mână sau dactilografiat, în termen de maxim 7 zile de la primire. Procesul verbal trebuie să conțină următoarele informații:
În momentul recepționării produselor în depozitul nostru, va fi evaluată starea materialului săditor. Dacă aceasta este într-adevăr nesatisfăcătoare, contravaloarea produselor va fi rambursată clientului în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea deciziei de rambursare, prin mandat poștal la adresă sau pe cont.
Garanţia nu este valabilă în cazul în care problemele sesizate sunt produse de dăunători sau de condiţiile meteorologice nefavorabile (ger, grindină, secetă, inundații etc.).
De asemenea, garanția nu este valabilă în cazul în care nu au fost respectate instrucțiunile de plantare și îngrijire, sau în cazul în care materialul săditor este păstrat/plantat/îngrijit în condiții de mediu diferit față de cel necesar.
Am trimis email in rubrica de reclamatii de pe site.
La fiecare email primeam raspuns ideal , ca de fapt asa arata pomii columnari , adica cu ramuri mari, cu varfurile taiate , cu cate doua tulpini care pornesc de la altoi si cu radacina la 90 de grade fata de tulpina sau cu tulpina ondulata in forma literei ”S”
Am sa atasez toate emailurile prin care am incercat sa-i determin sa-mi trimita ceea ce am comandat deoarece rasadurile trimise nu corespund.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Am atasat si pozele cu rasadurile si codurile fiecaru rasad asa cum sunt cerute de furnizor.
Ştiri |
||
Cam asta este ... | ||
2020-03-25 07:35:39 | ||