GRADINA-MAX VA INSELA ...!!!

Am patit eu...

Gradina Max

 

Grădina Max - o înșelătorie!

 

Grădina Max își face reclamă nerușinată pe toate canalele media, păcălind încontinuu sute de cumpărători. Oferă spre vânzare plante deosebite, iar când ajung la destinație se dovedesc a fi banale. Din momentul livrării se poate vedea calitatea lor evident îndoielnică, departe de plantele spectaculoase din catalog. Dezamăgirea cea mai mare apare după o lungă perioadă de așteptare, când, în locul minunilor prezentate atât de frumos în ofertă, apar abia niște mici floricele fără pic de vigoare, fără culoare si adeseori fără vlagă...Trandafiri banali si piperniciți, crini atrofiați, fără tulpină...etc...

Rugăm autoritățile să verifice această firmă să ia măsurile care se impun, iar noi punem la dispoziția Autoritătii pt protectia consumatorilor documentele doveditoare, precum si dovezi concrete - grădinile noastre - în care se pot vedea plantele livrate de aceasta firmă.


Laura Dobrescu    Contactați autorul petiției

 

                     CATRE

                                    Comisariatul Judetean Pentru Protectia Consumatorului

 

                                             RECLAMATIE

 

 

               Subsemnatul ............., domiciliat in ..........., str. ............., nr. ..., bloc..., ap... , am comandat pe internet mai multe produse de la magazinului online ”GrădinaMax”.Am facut aceasta alegere deoarece prin fiecare fraza pe care o citesti pe siteul lor iti garanteaza satisfactie 100% in privnta produselor si cea mai inalta calitate vizavi de produsele lor. Am finalizat comanda in data de 03.10.2017:

 

Ai înregistrat cu succes comanda #131019567 în magazinul online GrădinaMax.

Vei primi un email și un SMS în momentul în care împachetăm și expediem comanda din depozitul nostru și un SMS când coletul este pe ruta de livrare a curierului.

Boabă de miere Blue Velvet

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 18.90 lei.   

 

Schinsandra chinensis

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 29.90 lei.

   

 

 

Păr columnar timpuriu

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 69.00 lei.

   

 

 

Cireș Columnar Black

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 69.00 lei.

   

 

 

Nectarin columnar Fantasy

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 69.00 lei.

   

 

 

Jiaogulan - planta longevității

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 18.90 lei.

   

 

 

Măr columnar Garden Fountain

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 69.00 lei.

   

 

 

Prun columnar Imperial

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 69.00 lei.

   

 

 

Piersic Smochin columnar

Cantitatea: 1 buc. 
Prețul: 69.00 lei.

   

 

 

Cod promoțional

reducere pentru comanda 10% 
Reducere: - 48.17 lei

   

 

 

Intră în posesia cadoului tău! 

Pachet special de semințe x 10buc 
Gratuit

   

 

 

Promoţie! Livrare gratuită!

Comandă de peste 120 lei - livrare gratuită! 

   

Suma totală de plată: 433.53 lei. ”

 

Toate bune si frumoase ,am fost anuntat prin sms ca voi primi coletul a doua zi , dar acest lucru s-a intamplat abea dupa doua zile deoarece unul se ratacise prin alt judet...Cand am mers la firma de curierat sa preiau coletul am ramas pentru prima data surprins de dimensiunea coletelor (pentru ca erau trei si de dimensiuni foarte mari), eu asteptam un colet cu pomi columnari (puiet nu copaci de 1,5 m) si cele trei plante .

Cand am ajuns acasa si am deschis coletele am ramas mut deoarece nici unu dintre pomi nu corespundea cu ceea ce comandasem.

Ceea ce trebuia sa primesc ar fi trebuit sa arate ca in poza:

 

poza cu rasad de la alta firma care nu se lauda asa mult...

Ce prezinta GradinaMax pe siteul lor arata cam asa :

 

 cires columnar

 

si ce am primit eu : un copacel cu ramuri peste 60cm pe care ei al eticheteaza columnar.

 

 

Un pom columnar nu trebuie sa aiba asa ramuri lungi , acesta este un pom normal la care i sa taiat varful , lucru inadmisibil deoarece eu hotaresc cat trebuie sa creasca un pom columnar in inaltime , nu ei. Un astfel de pom poate creste la inaltimea de 3 metri, dar daca i se taie varful acest lucru nu mai este posibil. In aceasi situatie sunt toti poni trimisi de acest magazin.

Datorita ambalarii necorespunzatoare si transportului neglijent (plimbati prin mai multe judete) aproape fiecare pom are crengi rupte...

 

Nu a incaput in ambalaj deoarece era prea inalt si atunci i-u indoit ramurile din varf ca sa incapa , in plus i-au taiat varful la ramura principala ca sa nu mai poata creste columnar. Oricum nu cred ca se poate numi columnar deoarece are doua crengi si nu inteleg cum acesti vanzatori de poze nu realizeaza ca este bicolumnar . Eu nu vroam pomi bicolumnari ci imi doream ceva asemanator cu poza de pe site. Oare cineva ar comanda daca ar vedea aceasta poza pe site ? Eu sigur nu as comanda .

Asa am patit cu toti pomii , dar nici cu plantele in ghiveci nu au fost mai seriosi. Am comandat o planta cu frunze care este verde tot timpul jiaogulan :

 

si am primit trei bete fara nici o frunza , dar cu radacini viguroasa – zic ei........

 

Se vad locuri pe tulpina de unde au fost rupte frunze sau muguri si nu cred ca in aceasta perioada nu mai trebuie sa aiba frunze...

Ala planta care creste ca si vita de vie si care trebuie ingropata la 60 de centimetri in pamant arata cam asa la ei pe site :

 

ngrijire și creștere

 

● Pentru sădire trebuie alese locurile cu sol afânat, drenat, unde apa nu stagnează. Planta necesită suporți pentru creștere, de aceea trebuie prevăzută această nuanță;

● Gropile de sădire se sapă la adâncimea de 0,6 metri. Pe fundul gropii se toarnă un amestec de gunoi, nisip, fosfor și azot. Deasupra stratului nutritiv se amplasează puietul, rădăcinile căruia trebuiesc răsfirate, se acoperă cu pământ și se bătătorește;

● Groapa se udă și solul de sub puiet se acoperă cu mulci. Se recomandă la sădire să se lase numai o singură ramură, care este cea mai viguroasă, iar cele mai slabe trebuie eliminate;

● În continuare schisandra va trebui să fie udată periodic, solul să fie afânat și se recomandă administrarea substanțelor nutritive. 

La mine arata asa :

 

crengute de maxim un milimetru grosime simaxim 20 cm lungime , cum sa o ingrop la 60  centimetri in pamant ? Trebuia un butas adevarat nu niste firicele firave cu frunzulite pe jumatate uscate...

Dupa ce am vazut ce a m primit si am platit am cautat inca odata pe site plantele comandate si mi-am dat seama ca nu am primit nimic din ceea ce am cerut .Am incercat sa le spun ca sunt nemultumit de ceea ce am primit , am trimis poze sa vada si ei ce au expediat , desi se lauda ca verifica coletul de doua ori inainte de al trimite , dar nu am ajuns la nici o intelegere .

Au o politica foarte buna :

Garanţia 100%

Politica de returnare

Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. De aceea, expediem doar produse viabile, care sunt verificate de 2 ori, înainte de împachetare și expediere. De asemenea, există posibilitatea să fie diferențe între produsul comandat și cel recepționat. Aceste situații pot surveni datorită erorii umane, de aceea te sfătuim să verifici produsele livrate. Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar în cazul în care nu sunt plantate conform instrucțiunilor, acestea pot muri. Dacă întâmpini una dintre problemele enunțate anterior, te rugăm să te folosești de garanția oferită.

Perioada de garanție este de 90 de zile calendaristice!

Dacă întâmpini probleme cu materialul săditor achiziționat, te rugăm să ne contactezi în cel mult 90 de zile, pentru înlocuirea produselor. Orice fel de sesizare înaintată către noi după expirarea acestui termen, nu va putea fi luată în considerare.

 Perioada de procesare a sesizărilor - 48 de ore

Timpul maxim de răspuns şi soluţionare a reclamaţiei este de 2 zile. În aceast interval, sesizarea ta va fi analizată și se va lua decizia cu privire la înlocuirea produselor reclamate.

Expediere gratuită - 0 costuri suplimentare

În cazul înlocuirii produselor, transport va fi asigurat de către noi. Vei primi materialul săditor fără să mai plătești taxa de transport.

Reține faptul că, pentru a înlocui produsele reclamate, este suficient să ne trimiţi poze cu acestea, din care să reiasă neconformitatea sesizată, având eticheta originală și însoțite de o copie a facturii primite; dacă aceste condiții sunt îndeplinite, nu este necesară returnarea produselor!

Opțiuni de compensare:

Pentru înlocuirea unui produs, poți alege următoarele opțiuni:

  1. Înlocuirea produsului în cauză, cu altul similar.
  2. Înlocuirea cu alt material săditor, de o valoare apropiată.

 

Condiții necesare

Reclamația ta va fi soluționată dacă:

1. Ai recepționat produsele comandate, expediate prin curier, în termen de cel mult 5 zile de la data primirii SMS-ului de notificare a expedierii lor. Stadiul livrării poate fi verificat pe pagina de tracking a curierului, cu ajutorul numărului de AWB (https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/). Orice dată ulterioară de recepționare a produselor, poate avea un impact negativ asupra stării plantelor, iar garanția nu va fi aplicată.

2. Ai atașat poze cu produsele reclamate, împreună cu etichetele de tip brățară sau etichetele colorate și o poză a facturii aferente comenzii tale.

3. Ai înaintat reclamația și cererea de înlocuire în perioada de garanție – 90 de zile calendaristice de la primirea produselor.

 

Înainte de a plasa o comandă, informează-te cu privire la caracteristicile și cerințele produsului pe care dorești să îl achiziționezi.

Dacă dorești restituirea contravalorii produselor, materialul săditor necorespunzător va trebui returnat către noi, în ambalajul original, însoțit de o copie a facturii și un proces verbal de restituire a produselor, întocmit de mână sau dactilografiat, în termen de maxim 7 zile de la primire. Procesul verbal trebuie să conțină următoarele informații:

  • Informații despre vânzător
  • Informații complete despre cumpărător
  • Detalii despre bunurile returnate
  • Motivul returnării produselor
  • Cererea de rambursare

 

În momentul recepționării produselor în depozitul nostru, va fi evaluată starea materialului săditor. Dacă aceasta este într-adevăr nesatisfăcătoare, contravaloarea produselor va fi rambursată clientului în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea deciziei de rambursare, prin mandat poștal la adresă sau pe cont.

Garanția nu este valabilă în următoarele situații

Garanţia nu este valabilă în cazul în care problemele sesizate sunt produse de dăunători sau de condiţiile meteorologice nefavorabile (ger, grindină, secetă, inundații etc.).

De asemenea, garanția nu este valabilă în cazul în care nu au fost respectate instrucțiunile de plantare și îngrijire, sau în cazul în care materialul săditor este păstrat/plantat/îngrijit în condiții de mediu diferit față de cel necesar.

Am trimis email in rubrica de reclamatii de pe site.

La fiecare email primeam raspuns ideal , ca de fapt asa arata pomii columnari , adica cu ramuri mari, cu varfurile taiate , cu cate doua tulpini care pornesc de la altoi si cu radacina la 90 de grade fata de tulpina sau cu tulpina ondulata in forma literei  S

Am sa atasez toate emailurile prin care am incercat sa-i determin sa-mi trimita ceea ce am comandat deoarece rasadurile trimise nu corespund.

 

Maria (Gradinamax)

Oct 12, 10:57 +03

Bună ziua!

Acestea sunt produsele pe care noi le comercializam si sunt exact ceea ce se prezinta pe site. În cazul în care nu doriți aceste produse recepționate, vă rugăm să le trimiteți la noi, prin FanCourier, cu plata la destinatar și vom restitui contravaloarea comenzii prin mandat postal sau într-un cont bancar. Banii se pot returna doar dacă trimiteți produsele recepționare la noi alături de copia facturii!

O zi bună!

 

 

 

......

Oct 11, 19:07 +03

Am trimis si niste poze , nu aveti nici un comentariu vizavi de aspectul produselor din poze si cele trimise de d-voastra ?

Imi pare rau ca nu ajungem la o intelegere , eu am incercat, este o conditie obligatorie pentru reclamatiile care urmeaza.

Se pare ca faceti reclama mincinoasa , nu puteti livra produsele care sunt prezentate pe site , eu nu mai am ce sa va cer....

Sunt sigur ca o sa platiti mai mult decat banii pe care trebuia sa mii inapoiati in cazul in care nu aveti produsele pe care le-am comandat si pe care v-am cerut sa mi le trimiteti.

imi pare rau dar ar trebui sa inchideti acest magazin online deoarece inselati consumatorul.

Luni aveti o plangere la autoritatea pentru protectia consumatorului si urmeaza un proces pentru ami recupera banii si timpul pierdut cu aceasta comanda onorata in bataie de joc .

 

 

 

 

Maria (Gradinamax)

Oct 11, 11:52 +03

Bună ziua!

Banii se pot returna doar dacă trimiteți produsele recepționare la noi alături de copia facturii!

O zi bună!

 

 

 

....

Oct 11, 11:46 +03

Buna ziua ,

Daca as avea timp sa ma ocup de expediieri si impachetari erau deja trimise.

Nu as fi comandat pe net daca aveam timp sa colind magazinele...

Daca doriti sa-mi returnati banii se poate face prin mandat postal la adresa Cluj-Napoca ,str.Vanatorului.nr.23, ap.15.

Eu o sa incep demersurile la protectia consumatorului in cazul in care nu puteti sa imi expediati ceea ce am comandat.

Atasez  poze ca sa vedeti cum arata un pomi columnari.

Eu vroiam asa ceva dar daca nu aveti ar fi bine sa scoateti reclama.

Vedeti cati muguri are un pom columnar pe tulpina ? Nu are crengi cand este rasad....

Attachment(s)
P1250339.JPG
Corbis-SP013859.jpg

 

 

 

Maria (Gradinamax)

Oct 11, 09:49 +03

Bună ziua!
În cazul în care nu doriți aceste produse recepționate, vă rugăm să le trimiteți la noi, prin FanCourier, cu plata la destinatar și vom restitui contravaloarea comenzii prin mandat postal sau într-un cont bancar.
O zi bună!

 

 

 

....

Oct 10, 20:47 +03

Raspunsul este foarte simplu:  vreau sa primesc ceea ce am comandat , adica pomi columnari nu cu ramuri care pornesc de jos aproape cu aceeasi grosime sau cu tulpina in forma literei S , gulanul cu frunze nu doar radacini si schinsandra sa aiba un lujer care sa poata fi sadit la 60 cm in pamant asa cum indicati in reclama .Ca sa puteti intelege priviti pomii din reclamele dumneavoastra si comparati cu pozele trimise de mine , daca seamana cat de putin eu nu mai zic nimic.....

 

On Tuesday, October 10, 2017 5:55 PM, Maria (Gradinamax) <support@gradinamax.zendesk.com> wrote:

 

 

 

Maria (Gradinamax)

Oct 10, 17:55 +03

Buna ziua,

In privinta pomilor, va putem asigura ca acestia sunt columnari, deoarece am inaintat pozele dumneavoastra catre pepiniera. Aceste instructiuni pe care le-am mentionat si anterior sunt furnizate de catre pepiniera care ne aprovizioneaza cu aceste produse. 

In cazul in care nu doriti aceste produse receptionate, va rugam sa le trimiteti la noi, prin FanCourier, cu plata la destinatar si vom restitui contravaloarea comenzii prin mandat postal sau intr-un cont bancar.

Va multumim si asteptam raspunsul dumneavoastra 

 

 

 

....

Oct 10, 17:36 +03

Vad ca nu v-ati uitat la poze, raspundeti doar ce doriti , eu nu sunt multumit de ceea ce am primit si vad ca nu vreti sa-mi trimiteti ce am comandat.

Nu imi ramane decat sa fac ce am mentionat si in mesajul anterior , am sa fac reclamatie la OPC si probabil urmeaza o acuza de reclama mincinoasa la tribunal. O sa vedeti ca ve-ti plati si curierul si comanda....

 

 

 

 

Maria (Gradinamax)

Oct 10, 14:13 +03

Bună ziua!

Noi livrăm doar pomi columnari. Aceștia trebuie tunși după cum am menționate anterior. Schisandra poate fi plantată, fiind toamnă este normal ca aceasta să își piardă din frunze. De asemenea, jiaogulanul este normal să fie fără frunze, rădăcina acestuia este perfect sănătoasă. Pentru orice probleme veți întâmpina, ne puteți contacta pentru a solicita înlocuirea produselor. Dacă nu sunteți mulțumit de calitatea acestora, îi puteți trimite la noi, prin FanCourier, taxa de curierat fiind suportată de către dumneavoastră, și vi se înlocuiesc pe baza facturii.

O zi bună! 

 

 

 

....

Oct 10, 14:00 +03

Buna ziua, 

Bun raspuns, dar va rog sa va uitati si la restul pozelor , cu cei care au ramurile in V de langa altoi ce sa tai ?

Sau acestia sunt bicolumnari ? Cei in forma de S cum sa-i indrept ?

Gulanul nu trebuie sa aiba frunze ?

Schinsandra credeti ca o pot planta dupa cum arata? Sa fim seriosi , mi-ati trimis niste rebuturi de pomi fructiferi.

Am sa sesizez protectia consumatorului si voi duce toate rasadurile la expertiza deoarece nu am loc sa plantez aceste rasaduri din cauza dimensiunilor. Nu sunt columnari , daca doriti va pot trimite fotografie cu pom columnar din gradina mea care are trei ani si nu are ramuri mai mari de 10 cm fara sa fie taiat.

Am impresia ca va bateti joc de noi cei care cumparam online pentru ca nu vedem ce cumparam si ne trzim cu ce ne dati.

 

 

 

 

 

Maria (Gradinamax)

Oct 10, 08:30 +03

Bună ziua!

Vă rugăm să plantați produsele, să le păstrați pe perioada iernii în ghivece, și să le plantați în primăvară. Pomii fructiferi se livrează doar in stare de repaus vegetativ(fără frunze sau muguri), deoarece aceștia nu se pot planta dacă nu sunt în stare vegetativă. Pomii necesită să fie tunși primăvara. În primul an se tund ramurile laterale până la o lungime de 10 cm, în al doilea an se tund ramurile laterale pana la 30 cm, în al treilea an se tund ramurile până la o lungime de 40 cm, în al patrulea an se tund ramurile subțiri din anul 3 și ramurile care cresc înspre interiorul coroanei. În Agrotehnica primită în colet veți găsi toate aceste instrucțiuni, plus instrucțiunile de protejare împotriva înghețului. Garanția oferită de noi pentru produsele achiziționate, este de 30 de zile de la recepționarea coletului. În cazul în care produsele nu intră în vegetație, ne trimiteți poze cu acestea, și copia facturii și vă întocmim cerere de înlocuire.

O zi bună!

 

 

 

 

 

 

....

Oct 9, 19:32 +03

Feedback: support

Message:

Nemultumire totala fata de produssele primmite...1.gulanul este de fapt trei bete care nu stiu daca vor mai inverzi vreodata. Sa nu imi spune-ti ca in aceasta perioada nu are frunze pentru ca nu cred....D-voastra ati cumpara asa ceva?2.schinsandra sunt niste firicele firave si vestejite pe care nu am cum sa le plantez intr-o groapa de 60cm, asa cum recomandati, deoarece nu se mai vad. Nu este nici macar o vita care sa poata fi plantata in pamant. A venit cu pamantul uscat si mai multe frunze vestede decat verzi...3.Toti pomi columnari au mai multe ramuri decat un pom normal pe care puteam sa-l cumpar de la supermarket mult mai ieftin....Acum am constatat ca nu pot sa atasez decat 5 poze....Va rog sa-mi spuneti cum pot sa va trimit toate fotografiile cu pomii columnari care numai columnari nu sunt deoarece aici nu pot.Am comandat pomi columnari , as vrea sa primesc ce am comandat, nu pomi cu ramuri mai mari de 70 cm.Nimic din ceea ce am primit nu este ce am comandat. Va rog sa luati masuri si sa-mi expediati ceea ce am comandat. Inca nu am deschis nici o radacina deoarece nu am unde sa plantez asa ceva.Sper sa verificati coletele de doua ori asa cum va laudati pe site deoarece al meu nu a fost verificat deloc.Cu speranta ca ve-ti lua masuri si voi primi ceea ce am comandat , astept raspunsul d-voastra.

Problem:

Eu nu sunt mulțumit de calitatea mărfurilor

Order:

131019567

E-mail:

 

Attachments:

Image 1

Image 2

Image 3

Image 4

Image 5

 

 

 

 

Am atasat si pozele cu rasadurile si codurile fiecaru rasad asa cum sunt cerute de furnizor.

 

 

 

 

Ştiri

  Cam asta este ...  
  2020-03-25 07:35:39  
 

Trist

 
cred ca o sa-i dau in judecata penu inselatorie ....